14-06-2011

Hej!

Har inte orkat uppdatera bloggen, eftersom jag har jobbat över nu i 2 dagar.
Jobbar in midsommar så ja :)

Ehm ja, igår var ju första jobbdagen, jag vaknade kvart i 7, hade bara sovit nästan 3 timmar och var pigg, jobbet gick fort, jag jobbade in lunchen och yttligare en timma efter det så sen när jag kom hem var jag ändå inte trött, gjorde inget när jag kom hem förutom att sitta vid datan och chilla pung sen gick jag och sov vid 11.

Idag sov jag dock bättre, vaknade kvart i 7 igen, vaknar självmant fult nog. Följde med några barn till fotbollsskolan, sen följde jag med dom stora barnen till Arons och kollade när dom badade. Efter det spelade jag spel med några tjejer, drack massa kaffe, skrattade och hade jävligt kul, känns som att jag känner barnen jätte bra även fast jag bara träffat dom två dagar, samma med personalen, dom är super härliga!



Imorgon börjar jag 8 som vanligt, jobbar in lunchen och jobbar över en halvtimme sen har jag jobbat in midsommar, ska fara och bada med några barn också om nu vädret tillåter :)
Nu ska jag fortsätta se true blood, sen sova, börjar känna mig trött :o

MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback