24-06-2011

Hej!

Min nuvarande halv favorit låt



Såg förövrigt nyss klart Jackass3D filmen, skrattade sjukt mycket flera gånger, så jag rekomenderar den till er som inte är så superkänsliga för äckliga grejer, men ibland kan man behövas härda ut.

Utöver det sitter jag och bara och tänker, jag mår dåligt psykiskt just nu, vet inte varför ens. Jag vill för mycket men vet att jag inte kan ha det, personer jag vill ha i mitt liv finns inte, dom verkar försvinna en efter en.
Jag önskar verkligen jag var gud, att jag kunde hela alla sjuka så dom kunde leva friska.
Mormor har nu fått veta sin diagnos, hon har Leukemi och får inte veta om hon får strålningsbehandling förän henens vita blodkroppar är på 100%..

Vill fan inte att hon ska försvinna, okej, det är ju inte säkert att hon kommer avlida av det men ändå.
Finns så mycket tankar som går runt runt nu såhär på natten..

MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback