01-03-2011

Hej! :)

Gosh redan mars!

Månaderna går fort, snart är det blommande vår och snart skolavslutning! :D
Kan nog tala för alla genom att säga att vi alla längtar efter det :' )

Idag är mina planer att jag ska;

Gå och ut och 40 minuter
Träna mage, rygg, armar och ben
Umgås med min fru

Sen kommer jag inte på något, men det kommer säkert bli något mer :) Linus skulle evt höra av sig så får se om jag träffar honom något idag :)
Och imorgon åker ju morfar hem så då blir det bara vi tjejer här i huset! SKÖNT!

Ska klippa mormor då, vi ska skotta tonvis med snö osv xD



För exakt ett år sedan såg jag ut såhär, känns som att jag har förändrats litegrann :o



HAHA okej, inte världens snyggaste bild men men, jag är ju nyvaken ;)
Men iallafall, jag har iallafall snyggare hår nu, längre osv osv osv, dock ska jag ju bli redhead igen, fattas bara lite pengar för att färga det xD

MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback