03-03-2011

Hellu! :)

Idag har jag, min mormor och syster möblerar om i huset hära.
Fick dammtorka av ALLA grejer i hyllorna osv, och det är ju inte lite grejer hon har samlat på sig dära plus att hon har grejer från sin mamma, haha aja men det blev ju gjort iallafall :)
Sen vid halv 3 kom Elin förbi och var social, vi klippte mormors hår, mormor ska få köpa sig nå blekningsmedel så jag kan blondera henne sen färga hennes hår rött ;)

Efteråt gick jag och Elin till Sandra och myste lite med hennes lilla son, fyfan vad mysig han är! :D
Sen gick jag hem för att käka och nu sitter jag hära, väntar på att min tremänning Molle (andreas) ska komma och vara social, sen ska vi väl gå hem till han så jag får vara social med hans mamma :D



Trött chey! Men ändå sov jag relativt länge :o
Och jag vill ha BANANER!!! vi har inga... bajs.

Nu ska jag gå och läsa tills Molle ringer, puss!

MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback