06-03-2011

Hellu! :)

I skrivande stund är klockan kvart över 6 på morgonen..
Har inte kunnat sova nå bra inatt pga feber, har legat och skakat ynder en fet fårullsfilt och ett täcke över, fyfan..
Elin var ju här och klippte till min sidecut, ska visa bild på den strax!
Hon var här tills typ halv 12, då gick jag och la mig, hjärnan var helt mosad men kunde inte somna pga alla hårstrån som stack mig på armarna, så jag satte mig i duschen, duschade tills typ halv 1 sen gick jag och la mig.

Somnade nog 1 och vaknade 4, sedan dess har jag varit vaken, orkade inte försöka somna om då jag ändå vet att det inte kommer gå, dock är det ju bra för jag måste vända på dygnet :)
Annars igår så gjorde jag inte så mycket, satt hemma och väntade på att Elin skulle komma hem :)
Och nu funderar jag på om jag ska gå en promenad förbi Elin och hämta ett par byxor jag ska låna, för hon lånar mina mjukisar :)



Sådär ser min sidecut ut nu, Elin rakade in en stjärna och rakade drygt en cm bakåt, sparade mitt hår och flätade det haha, ska dock slänga det ^^
Nä nu ska jag äta något, har ätit dåligt senaste dygnet.

MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback