23-03-2011

Hej! :)

Har absolut inte haft någon ork till att skriva nå blogg inlägg på några dagar, har dessutom inte suttit mycket vid datorn ;o känns konstigt eftersom jag brukar sitta jämt!

Nåväl, kan berätta det roligaste just nu.

Förra onsdagen drog Emma från min klass med mig på en Hockey match, Lule vs Djurgården.
Jag blev som förtrollad, hockey grävde sig in i mitt hjärta och har vuxit sig fast!
Luleå förlorade dock den matchen.. Men ;)
Då på Söndagen gick vi igen och Luleå vann med 4-3! :D

Aja ja och nu igår så gick jag hem till Emma smått bitter, hade tappat mitt busskort och morfar fick komma och hämta mig från stan då jag tränat med Madde..
Ah iallafall, så vi såg matchen mellan Luleå och Skellefteå, luleå vann såklart ;) tror dom kommer vinna det här totalt! Men ska inte hoppas för mycket, skulle ha gått på matchen imorgon för dom spelar på hemmaplan då men nae det är slutsålt!



Och jaaaa idag så hade jag skola, as usual.
Vi fick göra nå rollspel och fyfan alla skrattade åt våran, vi äger ;)

Nu ska jag äta upp min smet och se film, är trött som satan.. Sov ju hos emma pemma inatt.

MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback