26-03-2011

Hej!

Har verkligen ingen blogg lust kan jag ju börja med att säga, känns som att mina dagar består av exakt samma sak så har ju inget att skriva om riktigt.

Igår var det ju skola som vanligt, jag och Emma gick och lånade böcker på stadsbiblioteket och gymnasiebiblioteket, lånade två böcker om Förintelsen typ, ena var faktiskt Anne Franks dagbok, får se vad jag tycker om den. Och så lånade jag dom tre första böckerna av Dave Pelzer (pojken som kallades för det, pojken som inte fanns och någon till) dock har jag redan läst dom men tidsfördriv som tidsfördriv.

Efter skolan for jag hem, läste lite, somnade och vaknade sen av att Emma ringde, gick hem till henne och vi kollade på Big Brother, patetiskt program, men underhållande jag erkänner.
Gick hem vid halv 12 typ och läste yttligare igen typ 2 timmar, sen somnade jag sött.

Nu idag när jag vaknade (klockan 9........) låg i sängen tills 10 och klev då upp för att sen gå till Emma, vi gick ut på en timmes promenad typ, jävligt hurtigt av mig måste jag påpeka :)
Och nu sitter jag hära, är hungrig och vill göra våfflor, ska nog satsa på det, lät jävligt gott!

http://www.youtube.com/watch?v=N-iOcKaSeFo&feature=related

Där har ni min nya favorit låt, tackar Fredrik Bäckström för denna, är helt kär!
Önskar jag kunde sjunga så vackert. och som vanligt hatar youtube mig.

Kanske kommer upp ett till inlägg senare, puss!

MVH Jessica Johansson Kuronen







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback