27-03-2011

Hej! :)

Sitter just nu och har matkoma kan man säga!

Men sitter även och följer Hockey matchen, står fortfarande 0-0, tur men hoppas på en seger idag!
Blivit mycket utvisningar hitills till Lule tycker jag, vilket suger men aja..
Hade gärna sett matchen men orkade inte gå över till min morfar så jag kollar den via aftonbladet, går lika bra men man får ju inte se hur dom spelar!

Aja vaknade upp hos Emma idag, vi var med hennes småkusin som kom till henne och sov över, vi gjorde inget speciellt förutom att käka godis och kolla tv, var mysigt ändå :)

Nu ska jag fortsätta kolla, sen ska jag lägga mig i ett bad och läsa lite, är småsjuk känner jag även.. Puss!



MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback