02-05-2011

Hej!

Måste först och främst säga att jag beställt nya skor, Madde hjälpte mig bestämma och jag inte vara mer nöjd över vad det blev för några! :D



Dom fick det då bli, längtar tills jag får hämta ut dom, kanske imorgon, eller på onsdag, WIE! :D
Iallafall, idag hade jag då skola, tråkigt nog, försökte komma på en massa ord till en prov jag ska ha på fredag i teckenspråk... kommer faila..

Så ska gå och plugga om en liten stund, försöka iallafall!
Förövrigt HATAR jag att Spotify har gjort så att man bara kan lyssna på 10 timmars musik varje MÅNAD och 5 gånger på en låt per dag, lyssnar mer än så på dom.. Ska nog köpa premium, lika (Y)
Har typ inget annat att säga så puss.

MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback