06-05-2011

Hej

Haha ja, eftersom min käraste stjärnsyster klagar på att jag bloggar dåligt så måste jag väl uppdatera!

Fick hem mina skor jag beställt igår, prövade dom och känner att det kommer bli lite övning att gå i dom, är inte van med extrema klackar men ändå ska jag vara kärringen mot strömmen och beställa dom ;)
Lite stil måste man väl ändå ha i sommar? ;)

Nu imorse hade jag teckenspråk, skulle gjort ett prov men eftersom jag inte kan det så orkar jag inte engagera míg i det ;d
Efter den lektionen gick jag tillbaka till stan för att ta bussen till örnäset och möta Madde, vi gick till Örnässkolan och pratade med Rektorn om lite stuff och snackade skit haha..

Nu sitter jag hemma och har just käkat, så ska börja röra mig mot skolan :)
Sen blire träna för hela slanten!



MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback