18-05-2011

Hejsan! :)

Ja, jag var helt slut igår alltså, somnade nog klockan 10? ;o
Gjorde inget speciellt igår kväll faktiskt, såg lite film, tänkte se klart den nu idag, en gammal goding jag och mamma hyrde för några år sen ;)





Sorry för en dålig kvalla trailer, men orkar inte riktigt leta efter någon bättre. Iallafall, den filmen tittar jag på nu, och den är riktigt suverän tycker då jag åtminstone!

Hm ja vad har hänt idag, jag åkte till skolan kvart i 9, hade lektion till 10.40 sen slutade jag och då gick jag, Carro och Emma till stan, jag köpte Kaffe, sen åkte vi alla hem, sköönt! :)
Så nu ska jag se klart min film och bara chilla, puss!

FÖRÖVRIGT!!!!!! så fick jag veta mitt sommarjobb igår, ska sommarjobba som fritidsledare här på örnäset, skönt men ville ändå vara på hertsöns fritids som förra sommaren :( aja thats all!

MVH Jessica Johansson Kuronen





» jenny

okej ojdå, beklagar!

2011-05-18 » 16:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback