25-05-2011

Hellu!

Vaknade ganska så nyss, är lektionsfri från BF ämnet idag, sjukt skönt! Dock ska jag ändå fara in till skolan en sväng på något tag och börja slipa på några idéer inför Projektarbetet i 3an, sen ska jag ändå ha matte klockan 2 så det är lika :)

Igår gjorde jag ärligt talat inte så mycket, jag for och tränade med Madde efter skolan, skönt som fan då jag inte tränat på länge! Sen åkte jag hem och la mig i ett bad och jag höll fan på att somna så gick och la mig i sängen och vad gör jag? somnar såklart och vaknade halv 10 tror jag och då satt jag uppe tills halv 1 kanske och sen somnade jag igen hah, sover för mycket känns det som ;o

Idag är det riktigt fint väder, tänkte sminka mig bara för det och ha sommriga kläder, älskar att sommaren kommer för då kan man ligga ute och sola, behöver bli brun då jag ser ut som ett vandrande lik HAHA.



Typ sådär fint väder är det, dock är bilden gammal, är från en moppe resa med Linda till Piteå, haha fyfan, varnar er att åka moppe till piteå, var jävligt jobbigt och ont på skinkorna fick man..
Aja nu ska jag gå och fixa mig, bussen går på prick en timme så!

MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback