29-05-2011

Hej!

Har ni grattat era mammor på mors dag? :)
Min mormor köpte grejer till mamma och låtsades att det var jag och min syster som köpt det, hah, så är det när man är low on money..

Vi gick iallafall till mormor och käkade tårta, dock fick jag sickt ont i magen.. Dom kommer ihåg att köpa laktosfri mjölk men inte grädde? haha söta dom är, virrpannorna dära.

Igåår var jag ju på cruisingen!
Gaanska så mycket bilar, massa fylla, massa glasflaskor över över allt och ja toppen av allt fick jag åka raggarbil och slapp bälte, vi började diskutera i bilen vad för bil vi ville ha och vi alla kom fram till att vi ville ha en Dodge Charger 69 som såg ut precis såhär!



Ni kanske känner igen den från Dukes of Hazzard, fett bra film förövrigt!

Ja dock är den ju ganska så dyr men hade man kunnat köpa den så, fyfan va kul man skulle ha med den!!
Just nu iallafall sitter jag och väntar på att vädret ska bli bättre så kan kan gå till coop och köpa ostbågar och lägga mig i ett bad och chilla med mina harry potter böcker jag läst tre hundra gånger om typ.
Blir nog fint det, ska även prata en svänga med min kära stjärnsyster när hon kommer hem från sin 4 timmars träning, hurtig? jo jag vet ;) Madde du är så duktigt!

Nä nu avrundar jag och ska göra något vettigare, puss!

MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback