31-05-2011

Hellu! :)

Kom väldigt nyss hem, har varit med Madde först och främst på Röda korset tidigare idag!
Fyndade ett par snygga jeans för fucking 40 kronor, lätt värt det. Sen kom John, Markus och OJ och hämtade upp oss, vi for till Gäddvik där dom kopplade in en killes bas, sen åkte vi runt stan ett tag tills dom kom på att nu jävlar ska vi göra nå bus och såklart springer dom och köper diskmedel, resten får ni väl tänka ut själva ;)

Jag och Madde som satt i baksätet dog av skratt då och då, jag började gråta för att det började blixtra och mullra (är jävligt rädd för åskan) och så på köpet basade John sönder våra hjärnor, tack John! :D haha..
Det har även regnat som gud vet vad, fyfan, blev gode less!



Förövrigt så åker jag hit imorgon ( KALIX! ) är sjukt taggad på att få vara i mitt andra hem mer än bara över en helg, ska bli skönt att slappna av totalt och chilla järnet! Så uppdatering kan bli lägre än vad den redan är, höhö...

Ni kan få veta vad jag gjorde i skolan idag!!
Jag dukade åt 3orna inför deras avslutningslunch, sen kom jag och Carro på en projektbeskrivning som vi lämnade in till våran lärare, sen åkte jag hem. Tråkigt liv jag har.. Hejdå.

MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback