01-11-2011

Hej hej!

Ja idag har jag då varit på möte och på stan med Carro!

Mötet gick bra, eller, ska kanske säga intervjuen..
Efter det så for jag och Carro till stan och gick runt runt, jag köpte ett limstift till ögonbrynen(halloween grejs) så nu är väl allt i sin ordning på den delen, ska få alkoholen imorgon så då är allt klart och vi far på lördag till Råne ;D

På stan kommer mitt i allt Carina(våran gamla men hitills bästa BF-lärare) och kramar om oss och jag och Carro blev skitglad! Vi bestämde en fika med henne kl 2, så vi gick lite till på stan, sen åkte jag hem och gick ut med hunden och så åkte jag till stan igen och mötte upp Carro, vi gick till Nautilus och köpte henne ett gymkort så nu jävlar ska det tränas! Vi mötte Yasmina och gick runt med henne ett tag tills Carina kom, så vi pratade om allt möjligt, satan vad jag saknar den kvinnan!!
Vi gav henne en inramad bild som jag, carro och cecilia har tagit på LTU dagen, vi skrev ju Carinas tjejer tror jag det var :' D

Nåväl så nu sitter jag hära, ska nog lägga mig i ett bad som jag gjort varje dag dom senaste dagarna och tagga för imorgon haha, ska till tandläkaren kl 7.40 och få lugnande medel och laga en tandjävel... Så kommer mormor och hämtar mig såå det blir nog bra det! ;D



Den bilden får duga för tillfället!

MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback