07-11-2011

Hej hej!

Ja, lördagen rockade ju jävligt hårt! Rånebyn hade mycket att erbjuda haha! :D dock jävla cp äckliga tattare som kommer och snor alkohol är ju ja, tattigt..
Nåväl, jag tog bilder, jag sitter och skrattar just nu åt dom Hannah tagit, vill nog inte ens se bilderna alla andra har tagit, hjälp..









































Ja jävlar, linser var nog det konstigaste jag någonsin haft på mig, kändes så knas haha! :D
Var ju härligt att få sova sen, även fast vi steg upp tidigt och städade ur huset, så kom Hällan och hämta mig och Eve, så skjutsade han hem oss och jag käkade dirr, tog ett bad, gick och la mig och sov film, däcka ja :)

Så vare ju skola idag, fyfan säger jag bara, lovet hade ju GÄRNA fått vara längre...
Nu ska jag iallafall ta ett bad, och ladda ner en film! Puss!

MVH Jessica Johansson Kuronen





Hahaha bilden på Carro när hon ligger i gräset, haha jag orkar inte!

2011-11-07 » 18:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback