12-11-2011

Tjenis penis!

Jaha, igår var det, 11-11-11, och många tyckte det var extra kul då kl var 11:11 haha.. Helt okej om ni blev mindfucked, för det blev jag, av min egen förklaring, lovely..

Aja gårdagen spenderades i skolan, på sista idrottslektionen (har ju två på fredagar) så var vi helt jävla crazy, vi hade val i huset så jag och några sköna från min klass sprang direkt till Äventyrshallen och lekte i ringarna och låga klätterbanan, vem vaknar upp med träningsvärk idag? jo jag, syns att jag tränar ju HAHA...

När jag kom hem så hade denna serie laddat ner klart;



Haha börjar bli mycket gamla julkalendrar hära, dock är det bara denna och Mysteriet på Greveholm jag kan komma ihåg från min barndom tråkigt nog, ska nog sitta och kolla igenom listan på det som varit, tycker fan synd om dom barn som får uppleva så kassa julkalendrar nu mera, eller hur?
Aja, ska se mitt nya avsnitt av Vampire Diaries och göra mig nå frulle, vaknade fan 9!!

Btw, idag avslutas tävlingen i Hannahs blogg, klicka HÄR så kommer ni till tävlingsinlägget om ni inte är med i tävlingen!

MVH Jessica Johansson Kuronen





Hejsan. Jag tänkte bara berätta att det nu är absolut sista chansen att medverka i tävlingen på min blogg, där du kan vinna ett alla krossade hjärtans dag kit värt 600kr. Missa inte att anmäla dig du också! http://magnific.se/2011/november/utkast-nov-1-2011-1.html



Julia

www.magnific.se

2011-11-12 » 13:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback