15-11-2011

Hej hej! :)

sitter och håller på att överföra en massa julkalendrar avsnitt till min usb sticka som min kära klasskamrat Cecilia ska låna med sig hem här framöver, är tydligen inte bara jag som älskar det! ;) Hannah ska ju också låna det sen :D

Nåväl, skoldagen gick snabbt, vi har hållt på att planera våran lekdag med ettorna, haft grupparbete om Tourettes, flummat runt, försökt oss på att exprimentera med cola och mentos, vilket faila haha... Älskar min fina klass som är så störd ibland <3

Ehm, ja jag har inte så mycket att skriva om, ska väl försöka mig på yttligare en engelska läxa och träna till ett eventuellt prov på torsdag om jag hinner med det, blir nog bra det! Bad på det sen! Puss!



MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback