18-11-2011

Hallojsinus!

Sitter nu i mitt andra hem, käraste Kalix, käraste Risön!

Emma och Andreas skulle tydligen komma hit på något tag, jag ska ringa Molle strax med och höra om han ska komma hit en sväng, ska även tjocka på min choklad och min grogg, känns stadigt!
Nåväl, lånade ju hem Pirates of the Caribbien - Främmande Farvatten, såg den på bio med Madde för några månader sen? och tänkte nu jävlar ska jag se den igen, jo men den går ju inte att se på datajäveln -.- nu längtar jag efter en dvd jävel...

Aja ska hitta på något roligare nu, det är asvarmt här inne så ska nog gå och tjöta med mormor och syster, tror Gunnar(våran granne) är hära med hah..



Bjuder på den haha, gammal som satan!

MVH Jessica Johansson Kuronen





hahaha sötnos!

2011-11-19 » 00:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback