21-11-2011

Hej!

Ja, igår for jag ju till mormor och spelade bingolotto, inte vann jag nå -.-
Aja efter det åkte jag till emma, hon rensade kläder så roffade åt mig några plagg, så vid halv 12 tiden gick vi hem till mig och skulle försöka oss på att sova då vi skulle till Media Markt öppningen som öppnade kl 6, jo det slutade med att emma somnade kl 1 ungefär och jag ligger vaken tills efter kl 3 och spelar Wordfeud med Anders som tvingade sig hålla sig vaken för mig skull, aww säger jag.

Öppningen var inge speciellt, vi klev upp 5, åkte dit, var 10 minuter som max och åkte hem till Emma för att sova lite innan skolan, jo men jag var ju övertrött och fick skrattanfall, telefonerna gick på högvarv och då hann vi itne alls sova, så nu har jag hål tills kl 2, känns jobbigt..

Ska se lite film nu iallafall och slappna av, går till 5, förstår inte hur jag ska överleva haha..
Herbie blir det idag iallafall! :D

MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback