09-10-2011

Hej hej!

Ja, först och främst!!
Jag sökte jobb nyss, kändes jävligt vuxet men vafan vill man ha extra pengar så go for it!
Min fina syster som förövrigt fyller 20 idag <3 hjälpte mig (Y)

Idag har jag sovit typ hela dagen, sen åkte jag till mormor en sväng och spelade bingolotto med Emma, Andreas och Morfar, var ett fucking nummer ifrån att vinna en bil jävel...
Nu tänker ni säkert, varför blir du sur för det? du har inget körkort
Jo men jag tänkte ju sälja aset haha.... Hade inte suttit fel med lite pengar som typ 350 000 osv..

Eftersom att en viss person åker utomlands på fredag så hatar jag han.
Mamma ska till kalix om typ 2 veckor och lämna mig ensam hemma, skönt? återstår att se om hon gör mat åt mig för dom dagar hon är borta HAHA!



HAHAH ja... Denna brud ska förövrigt göra hål i läppen på mig snarast.

MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback