19-10-2011

Tjubre!

Fyfan, försov mig på något konstigt höger, jag hade sovit hur mycket som helst ändå men ändå försover jag mig... Så ja tur att Hannah ringde mig så att jag vakna, Jonna fick springa ut med hunden medans jag klädde på mig och sprang till bussen för att hinna möta Hannah i stan för att gå på mötet med Almi :)

Mötet gick bra, han var positiv till våran ide och verkar vilja sponsra oss!
Sedan åkte vi till Björx och pratade med musikläraren dära och hon var sugen på att vara med i Lilla Körslaget, älskar när det går som smort det hära! :D

Åkte hem efter det och käkade sen åkte jag tillbaka till stan och tog en kaffe med Jonte, var kul att träffa han igen, träffar han så sällan nu, gosh vi har kännt varandra ett tag nu :' )

Aja nu ska jag nog se denna film som är min läxa från Psykologin;





Av det jag sett av den verkar den faktiskt riktigt bra, måste bara se den igen för att förstå mina frågor jag ska besvara från filmen hah..

MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback