29-10-2011

Hej hej!

nu ska ni få veta något extremt läskigt jag gjorde igår! Har lånat Hannahs bild för det här!



drygt 8-10 meter upp i luften var jag, och tittar man noga till vänster platå så ser man en liten liten stege an skulle klättra upp för, jag fick redan panik efter halva och började grina och trodde jag skulle ramla ner(hade sele på mig så kunde inte ramla ner) men ja jävlar jag tog mig då upp, sen stod jag bara där i ren panik och vågade inte gå någonstans vilket jag ångrar men ändå haha..

Valde sen att åka ner och då började jag grina ännu mer för det kändes sjukt obehagligt att sätta sig ut i luften, hojja, panikångest på hög nivå..

Nåväl, har fet träningsvärk i armarna, har ett blåmärke på vaden och idag ska jag freakin göra nada, se film hela dagen låter som en fin ide!
Laddat ner 2 andra världskriget filmer om Anne Frank :' ))
Anne Frank, The whole story
The Diary of Anne Frank

Och bara för att jag älskar min klass ska ni få en bild på dom!



Dock är inte alla med, men det gör inget :D
Kommer gråta som fan när jag går ut och måste lämna denna klass, känns så fel, vi har alla kommit varandra så nära nu och, dun dun dun!! Vi ska ha klassfest på lördag ju, ska då sova över med några fina dära så det blir asbra! :D lml!

Nu se film hejdå!

MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback