30-10-2011

Hej hej!

Hur har jag spenderat min dag idag? Jo det ska jag berätta!

Jag sov tills typ 9, sen klev jag upp och satt vid datorn och såg någon film jag glömt vad den hette, såg Vampire Diaries avsnitt, laddade ner denna film;



Åkte in till stan och lånade nya böcker, lånade fan en bok om titanic, wtf is wrong with me haha..
Sen har jag sjungt massor, chillat pung, tagit ett bad, känns som att jag hunnit med hur mycket som helst och ändå är klockan bara snart 5, ska strax till mormor iallafall och spela Bingolotto med dom, blir nog fint det!
Ska även träffa yasmina tror jag då hon kommer till örnäset, vi ska beställa kanyler och sånt så jag kan pierca mig! :D

MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback