06-04-2012

Hej!

Kom just in, är just nu i Kalix som ni borde veta.
Nåväl, jag och min kära syster har börjat bygga en iglo, kan visa bilder när jag kommer hem!

Igår när jag kom fram gjorde jag inte så mycket, jag åt middag, började bygga iglon sen gick vi in och såg tv.
Så smorde jag på nå Linniment på ryggen och SATAN så det sved, fyfan vad det brände och jag trodde seriöst min rygg skulle brinna upp, Linniment är någon sorts "salva" som tränger in i huden och till musklerna och mjukar upp dom eller något, har samma effekt som massage typ, nä hojja jag gillade det inte.

Nu ska jag bara chilla, ska ringa till Emma och höra vad hon håller på med och kanske umgås med na :)



MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback