08-04-2012

Hej!

ÅÅÅÅH skrev värsta bra inlägget men råkade såklart trycka på någon ful knapp så allt försvann..
Aja, har varit ute med grannens hundar med min syster, och självklart lyckades ena ta sig lös och vi har sprungit och jagat den i över en halvtimme, massa motion! :D

Annars idag har det inte hänt så mycket, jag vaknade 10 och då gick vi ut direkt med hundarna.
Och jag har gått ner 14 kilo, jag är sjukt nöjd, jag strävar inte efter att gå ner i vikt mer, bara att få bättre konditon tror jag hah, men 14 kilo är fan bra jobbat av mig! :D

Och nu ska jag leta klänningar till studenten, puss!

MVH Jessica Johansson Kuronen





Du är så grym min älskade! <3

2012-04-09 » 22:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback