18-04-2012

Tja! :)

Ja, praktik idag igen!
Men det ska vi inte prata om! :)

Nåväl, jag har äntligen skickat in mina grejer till Vikarieförmedlingen så nu är det avklarat, tänkte sätta mig och kika på Arbetsförmedlingens sida och se om jag evt kan skriva in mig där nu och kanske få pengar lite fortare! Förhoppningsvis går det :)
Och snart ska jag färga systers hår, hon ska tydligen bli mer brunhårig även fast hon redan är det, fattar inte vitsen men okej!

Annars har jag väl inte så mycket att berätta, jag får ut mina klasspengar på fredag, då ska jag antingen boka biljetterna till gbg med dom pengarna eller fixa vandrarhemmet, är så satans taggad på att fara!
Är även taggad på att kanske ha sommarjobb där jag har praktiken nu, vore ju som helt underbart :D



MVH Jessica Johansson Kuronen





» Johan

Har du planerat göteborg i sommar eller? :)



SV: Var det engelska B eller?

I A-kursen fick jag MVG minns jag, G i B-kursen, i det delmomentet :)



Det är bra. Ta det sakta men säkert. Det låter bra tycker jag! Låt det ta den tid det tar och förhasta ingenting :)

2012-04-19 » 17:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback