19-04-2012

Halloj!

Jag har fet ångest inför studenten,
Jag har inte beställt någon klänning ännu..
Jag har inte fixat mina skor ännu..
Jag har inte diskuterat ett skit med min familj om någon studentfest
Jag har inte färgat håret ännu
Jag har ännu inte gjort mina dreads, fast är osäker om dom ska vara på plats på studenten, suck.

Ja det var väl all min ångest för idag haha..
Inte lätt att vara brud i dagens läge, fuck studenten kommer nog i onepiece istället!

Nåväl, idag hade jag och Emma våran aktivitet. Den skedde på Leos Lekland, tror ni jag var nå taggad? :D
Ja fyfan, jag lekte som ett jävla tok och jag är helt slut nu, ungdomarna verkade ha riktigt kul iallafall och det var ju det som var hela tanken, dom blev också ganska så slut ;)



Ska ladda ner denna film igen, den var ju som bra så, ni vet vars jag håller hus ikväll! :D

MVH Jessica Johansson Kuronen






» Johan

Ja, studenten, det var tider det! Vi kunde inte ha haft bättre väder, stårlande sol och varmt. Jag hade inga direkta vänner i klassen, men studenten är likväl ett fint och minnesvärt minne. Det var lyckliga veckor där i början av juni vill jag lova! :)



SV: Det låter kul! Har ni något speciellt inplanerat där på Västkusten då? :)

2012-04-19 » 20:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback