20-04-2012

Hej!

Blev inget pluggande med Hannah idag, istället gick vi och lånade böcker och åkte hem!
Jag åkte till mormor och hämtade hunden som sovit där sedan igår, skönt att slippa golvmoppen haha.. Så när jag väl gick hem så somnade jag självklart i två timmar, så får se hur det går att somna sen ikväll, lär väl ta ett bad och göra mig trött!

Imorgon måste jag verkligen plugga tråkigt nog, ska höra med Hannah om hon vill komma in till stan och plugga med mig hehe, roligare att göra det med någon än själv!



ÅÅÅH skulle kunna döda för den där hårfärgen nu seriöst..
Vill ju fortfarande färga mitt hår ljuslila och göra dreads men då är det ju bara det jag har inte fan råd att göra det och mitt hår är ju inte speciellt vackert just nu så kanske kör i en brun färg, känns lika, eller röd..

MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback