23-04-2012

Hej hej hej!

Ja, igår kom ju A till mig, jag blev super hysteriskt glad och attackerade han direkt han kom innanför dörren hehe.. :D Så ja han var ju jätte trött efter ha kört flera timmar, det gulliga med det hela är att han hade varit hos sin pappa i Stensele som ligger ungefär 5 timmar härifrån med buss, och så far han inte hem utan kör hit istället för att han saknar mig, love it! :' )

Aja han somnade ju nästan dirr han kom hit så jag låg och läste, spelade Rumble och stirrade i taket.
Och så mitt i allt vände jag mig om och där står en svart stor mansskepnad, tror ni jag blev nå rädd? höll på att bajsa på mig typ.. Nåväl telefonen högg jag tag i och började lysa upp rummet, skepnaden försvann, men jag kände närvaron, den var lite obehaglig, hojja..

Så jag var vaken från kl 4 på morgonen, kl 6 steg A upp och åkte hem till Skellefteå och jag åkte till skolan kl 8 ju, fyfan det var den längsta skoldag jag någonsin genomlidit, jag somnade på engelska lektionen..
Men jag var även på stan med min kära fruga Hannah Montana och köpte min studentklänning, om ni känner mig rätt vet ni redan vilken färg den är ;) Montana köpte massa fina ringar och örhängen!





sneakpeak på min klänning! :D

MVH Jessica Johansson Kuronen





» Johan

5 timmar! Det är lite svårt såhär söderut att förstå hur stora avstånd det kan vara där uppe. Åker man 5 timmar åt något håll härifrån kommer man nog lätt ner till Malmö söderut, och norrut vet jag inte riktigt var man hamnar...

Stort av honom och att sova med den man tycker mest om i hela världen är bland det mysigaste som finns! :)



SV: Ja, det är det verkligen!

Den ena av de två jag var där med är nerifrån Kungsbacka, några mil utanför Göteborg, så vi bodde hos hennes mamma i ca två veckor. Av de två veckorna var vi på Liseberg två dagar. Det räcker mer än väl känner jag, men kul är det. Gillade skarpt den nya atraktionen där, Atmosphere :)



Tack detsamma! :)

2012-04-24 » 22:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback