07-08-2012

Tja tja!
 
Sååå jag kom in i Borås, som jag velat ett tag nu, men nu känner jag att jag inte vill fara.
Jag har ingen lägenhet ännu, bla bla bla..
Så allt blir typ bara super stressigt egentligen..
 
Men ska ändå kolla om jag hittar någon lägenhet, gör jag det, så flyttar jag, annars stannar jag hemma ett år och söker om till nästa år.
Dock är det enda trista att A ska flytta till fucking Malmö, och bor han där och jag här vill jag dö litegrann.
 
Nåväl, ska inte göra så mycket idag, Hannah tvättar och sen ska vi nog fara och fiska om det nu inte börjar regna, så får väl underhålla mig själv med att se nya Twilight filmen och The Iron Giant eller som den heter på svenska, Järnjätten. Någon som kommer ihåg den filmen?
 
 
Love it!
Puss!
 
MVH Jessica Johansson Kuronen
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback