09-08-2012

Tjenis!
 
Fyfan, Hannah frisör besök tog dryga två timmar, var gode uttråkad men hon blev sjukt snygg så var väl värt det!
När jag kom hem fick jag trisslotter av syster, vann 50 spänn.
Fick pengar från farmor och farfar, 1000 spänn.
Mamma kom hem med ett par gröna shorts och blommor.
Vi gick och käkade.
Jag gjorde min tårta
Beställde en ring eftersom jag fick 75 kr rabbat på Nelly.com.
 
 
 
Jag är en sån konstnär!
Or not, puss.
HANNAH! Du är välkommen på tårta imorgon!
 
MVH Jessica Johansson Kuronen





NAMNAM!

2012-08-09 » 21:45:52

VAD ÄR DET FÖR TÅRTA? DEN SER GALET GOD UT!!

Svar: Vanlig grädd tårta, kan skriva ut hur jag gjorde på bloggen! :)
Jessica Johansson

2012-08-20 » 21:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback