14-08-2012

Tjenis!
 
Drog som sagt in till stan idag, solen lös starkare än någonsin så jag och Hannah gick bara en liten sväng, sen la vi oss på en brygga och solade, samt pratade lite skit as usual!
 
Imorgon är det min frugas födelsedag, hon blir 15 år gammal (hon blir 19 egentligen men enligt facebook är hon 14 på hennes profilbild HAHA)
Så glöm absolut inte att kika in här imorgon för att se mitt födelseinlägg åt henne, visserligen kanske det inte är så speciellt men hon kommer hata mig lite för det så det är extra kul haha..
 
Ni kan även gå in på hennes blogg redan ikväll och för gratta henne, bara klicka på bilden nedanför så kommer ni till hennes blogg.
 
 
Puss på er.
 
MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback