26-08-2012

Tja!
 
Bara för att jag ligger hemma och har tråkigt och inte kan uppdatera er om något kul så får ni bilder från 7an till 3an på mig! Eller ja, skolfoto bilderna..
 
7an
 
8an
 
9an
 
1an
 
2an
 
3an
 
Kan ju säga att jag var förjävla smal i 7an, hade nog storlek 170 i jeans då, om man nu jämför då med nu.
Visst jag kämpar att gå ner lite i vikt, men det är inte för att jag ska bli smal,utan för att jag har problem med leder och höften.
Nåväl, vilken bild gillade ni mest? ;)
 
MVH Jessica Johansson Kuronen





Hejsan !
Måste bara få säga att på bilden från åk 8 så är du
så lik din mamma, från den tiden vi umgicks.

Svar: Är ju mammas flicka så självklart är jag lik henne ;)
Jessica Johansson

2012-08-28 » 20:08:54

8an, för du såg så lycklig ut! Fast alla är fina :)

2012-08-28 » 21:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback