New years ewe

Snart blir det ett nytt år!
 
Vad har jag gjort detta år då?
 
Januari: Gick sista året på Barn och Fritidsprogrammet, hade mina upp och ned humörsvängar, mådde skit över mitt ex, såg massor av filmer,  tränade och dietade, började nöta Once upon a Time serien, hängde på UH och gjorde snygga naglar, gjorde dreads.
 
Februari: Vart smällkallt i Luleå, mera nagelfix på UH med mina brudar, började spinna på ideen att färga mitt hår ljus lila, träffade A, for till Pite med bäst klassen, nötte massa svensk hiphop, började min praktik på ett fritids för funktionsnedsatta ungdomar, festade på Pentagon
 
Mars: Taggade studenten, skellefteresor, började nöta Sons of Anarchy, hängde med Emma som introducerade mig för Niklas, blev mer och mer tight med Hannah, grillkväll med Hannah, Emma och Carro
 
April: For till Sundsvall för en basket match, började hänga med Patrik, iglobygge med syster, skaffade instagram, hade svimnings attacker, tog kontakt med vikarieförmedlingen, blev kär i Sam Larsen, aktivitetsdag på Leos Lekland, plugg date med Hannah, spontanbesök från A, köpte studentklänningen, Boule tävling som jag vann
 
Maj: Klassfest, disco med praktiken, upptäckte det fina med Manga filmer, promenader med frugan, bänk häng med frugan, var sjuk som fan, studentlunch, hamnhäng med A
 
Juni: Studentvecka, kalixhäng, studenten, blev jätte hemskt sjuk, skellefteå resor, stughäng med A, fiskade, mådde prima
 
Juli: Risöhäng med frugan, blev antagen till lärarutbildningen, fiskade ännu mer
 
Augusti: Fyllde år, LK, fick jobb, bakade tårtor, plockade blåbär, började återigen nöta H.I.M
 
September: Jobbade massvis, var ledsen, började hänga lite med Linda, kalix resor, tog slut mellan mig och A, läste massa böcker, for till Sanatoriumet med Linda, peter osv, bokade resan till Alanya, lämnade bort Säpo
 
Oktober: Nötte lolthatsjustme sidan, syster fyllde år, jobbade ännu mer, vinkväll med frugan och sara, första snön kom, köpte ny phonie, hannah vann biljetter till EMA galan, ljusfestivalen
 
November: Halloween med några fina, jobb, stockholm, frankfurt, rockade mtv galan, träffade Arnold, bowlade, körde bil, skoterutflykt, blev sjuk igen
 
December: Jobb, gällivare resor, kalix resa, häng med frugan på stan, blev kär, mysteriet på greveholm 2 sändes som julkalender(överlycklig chey), säpo kom tillbaka, bio kvällar, köpte mig en freakin dator
 
Där har ni det mesta jag gjort iår, nu ska jag springa till mormors hus och börja fixa mig sen börjar vinandet med två fina människor <3
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback