01-02-2012

Hej!

Är hemma nu igen, skönt med nya snygga naglar ;)

Aja när vi kom dit så berättade dom att dom vill att vi ska vara dom som hjälper dom nya som kommer för att göra naglar nu när vi är "proffs" så vill säga ;) :D
Och pga att vi gör det så kan vi vinna som en acrylbehandling av dom som jobbar på UH, nästa onsdag skulle dom göra på mig iallafall :' DD Happy face!

Resten av dagen har ju bestått av skola, fixaade praktikplats till mig och Emma så vi ska åka dit imorgon och kolla läget och visa vilka vi är osv :)
Och just nu borde jag plugga men har ingen fucking ro så gör inte det hehe..

Lägger ut bilder på naglarna imorgon föresten!



MVH Jessica Johansson Kuronen





JAG VILL OCKSÅ HA AKRYL :O:O:O

2012-02-02 » 11:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback