09-02-2012

Cha cha! :D

Ja skola idag igen då, ska bespara er dom tråkiga detaljerna!
Var iallafall och drack kaffe med Jonte idag, vi satt och snacka i 2 timmar sen börja vi båda mitt i allt skriva på till varandra på wordfeud haha.. Sociala klubben dära!

Nåväl, nu kl 5 måste jag till Nautilus och träna ett Corepass om jag nu ens får det, är ju på deras väntelista så får ju hoppas att jag får en plats jävel dära så jag har gjort bort det i min andra idrottskurs.. Aja det löser sig nog, annars får jag väl gymma och springa lite på rullbanden! :D

Ja vad mer kan jag ha att säga?
Jag har sjukt ont i huvudet, är as trött även fast jag sov 6 timmar som är vanligt för mig -.-
Så lär väl däcka när jag väl kommer hem senare ikväll.



Haha dör, snygg jag var ;)

MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback