20-02-2012

Tja!

Har plågat mig igenom sista måndagen innan lovet, så satans jävla äckligt skönt!
Nu har jag visserligen bara en chill vecka kvar så ja, imorgon har jag ju praktik, börjar 10.15 :' D och på onsdag ska jag till LTU (luleå tekniska universitet), torsdag praktik och fredag en vanlig skoldag, känns chill! :)

Aja helgen i kort form var awzum, åkte ju iväg från Luleå och skönt var det!
Jag låg inne hela satans helgen pga storm haha och sen på söndagen fick jag genomlida en 3 timmars bussfärd igen, kändes ju jobbigt men värt.

Och idag är jag förövrigt arg, min telefon har fittat sig hela jävla tiden och buggat ihop sig, nu sitter jag och försöker uppdatera skiten och fungerar det inte ja då lär hela Luleå höra mig skrika av ilska..
Bäst för telefonen att den vill uppdatera typ.

Ska iallafall nu gå och göra mig en smoothie och ta ett bad! :D





MVH Jessica Johansson Kuronen







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback