01-01-2012

Hej allihopa!

Ja, nu är det ett nytt år! :D

Sitter hemma och chillar pung, hemma är risön just nu förövrigt, skulle ju hem igentligen idag men det blev tydligen inte :)

Aja gårdagen var awesome!
Var ju med Anders, Emma, Andreas och Oscar, vi satt hemma hos Anders till strax innan 12, då gick jag och Emma till mormor och skålade lite snabbt sen skyndade vi oss tillbaka till Anders men vi hann inte till 12 slaget så vi fick pussa varandra istället haha! :D

Så drog vi på fest hos Tezz och chillade ett tag, sen drog jag och Anders hem till han då, elle rja jag gick ju först med oscar hem en bit så han inte gick själv, sen gick jag tillbaka till Anders och då såg vi någon fuckad film, så somnade vi vid 5 eller 6 på morgonen..



Sådär såg jag då ut igårkväll iallafall! :)
Aja nu ska jag göra något nyttigt, kanske fixa klart min väska så den är packad :)

MVH Jessica Johansson Kuronen






sexbomb sexbomb you're my sexbomb, and baby you can turn me on! ;)

2012-01-02 » 13:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback