04-01-2012

Tjenis!

Jag lider av träningsvärk, jag kommer lida av ännu mer träningsvärk imorgon då jag var och tränade ungefär en timme idag igen, höhöhöhö fml..
Ja vad ska jag hitta på nu?

Tänkte att ni ska ge mig filmtips, helst nyss..
Fast kan ju hända att jag sett alla ni sett för jag ser filmer konstant..
Ska börja göra egna filmer, med alla i klassen och Hannah, Emma, Cecilia och Carro ska då jävlart vara dom kvinnliga huvudrollerna..

SERIÖST!!! HANNAH!!! MEGA BRA IDE HÄRA NU!!
Vi borde spela in en film med klassen!!!
Tserni får leka cp, daniel kan stå i ett hörn och skratta som gud vet vad, eller vara allmänt trög som han redan är ibland, Jokke får eh hålla i en toffel och upprepa ordet toffel hela tiden, Olle gör nå coola grejer medan vi girls är allmänt awesome! :D Erkänn bra ide?!! haha...

Okej nu ger jag upp, ge mig filmtips iallafall puss.

MVH Jessica Johansson Kuronen





hahahaha du å dina idéer xD Men jokke å du måste sjunga hannah montana låten också, som intro eller när sluttexterna rullar ;) haha

2012-01-04 » 18:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback