05-01-2012

Tja!

Ajuste, jag skulle ju berätta för er vad jag tyckte om denna film;



Ärligt talat så uttråkade den mig, jag såg inte ens hela, utan såg till ungefär halva och sen stängde jag av..
Var inte så intresserad av sådana filmer tydligen, men Tom Hardy är ju snygg hehe..

Ja vad ska jag hitta på idag då?
Ska iallafall ladda ner massa filmer att se
Möjligtvis dammsuga mitt rum
Byta sängkläder
Duschaa


Sen har jag inge vettigt att göra, träna ska jag inte göra förän imorgon..
Och på Tisdag börjar skolan, jag vill inte..
Men tar ju studenten iår, måste kolla efter klänningar!!
Eller en nunnadräkt, haha förstår ni hur kul det skulle vara om jag kom utklädd som nunna?! HAHAHAHAHAHAA

MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback