08-01-2012

Tja!

nu ska ni få veta något härligt hära..

På dessa dagar ska jag försöka ha gått ner 20-30 kilo, min slutvikt ska pendla mellan 55-60 kilo förhoppningsvis!
Min dagsvikt just nu är 87 kilo.
Min fina syster har gjort så att jag har velat gå ner i vikt nu med! <3 lycka till syster!

För att jag ska nå det här målet måste jag börja träna varje dag, jag vill att min kondition ska ha blivit utökad, inte bara träna styrke nu mera. Jag kommer på en slags shake diet som jag ska börja med i början av nästa månad, men tills dess ska jag bara träna träna träna.

Önska mig gärna lycka till, jag kommer verkligen behöva det!

 



                                          

MVH Jessica Johansson Kuronen





» Tess

Xtra vaganza är annars en väldigt effektiv diet, känner en som gick ner 34 kg på 12 veckor :) den kostar lite men är värt de :)

2012-01-10 » 22:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback