21-01-2012

Behövde bara skriva av mig lite..

Önskar att jag kunde radera dig ur min hjärna, på samma vis som du gjort med mig.
Att du ersatt mig med någon ny gör ont.
Jag vet att många säger att man ska låta det förfluta vara men vissa dagar klarar jag inte av min fake fasad.
Jag går och stör mig att jag aldrig fått något avslut på det hela, för hur du än vrider på det så är det här ditt fel.

Allting är inte lika svårt som förr som tur är.
Allting gör inte lika ont.
"Man ska ge sina gamla leksaker till dom mindre lottade människorna"
Men om jag vill ha kvar min gamla leksak då?
Jag behöver avslut.
Jag behöver dig.
Du lovade men svek som vanligt.

Kärlek gör ont.
Just därför vill jag inte bli kär nå mer.
Jag vill inte falla för någon.
Jag kan gilla någon, ja men inget mer än det.
Jag kommer aldrig vara förmögen att berätta det för den personen.
Förhållanden är skit och jag hatar dom.

Jag önskar jag kunde gå tillbaka i tiden och göra så att jag inte träffade dig.
Göra så att det aldrig blev vi.
Då hade du kunnat få hon som du ALLTID ville ha.
Jag hatar att jag gav dig allt jag hade.
Hatar att jag gav dig min oskuld, för du är inte värd att vara min första men det är inget jag kan glömma.
Som vi alla vet så är ens första någon man aldrig glömmer.
Du var min största kärlek, men det betyder inget för dig.
Det har det aldrig gjort och kommer aldrig att göra.
Jag ångrar det jag gjorde sommaren 08.

Allt du har sagt, att du hatar mig.
Jag tror inte på dig.
För jag tror inte ens på mig själv när jag säger det.
För jag kan aldrig hata dig.
Jag kan säga det, men aldrig mena det.
För du kommer alltid finnas inom mig, hur jag än gör.

MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback