22-01-2012

Hej!

Såg att jag har fått en Liebster Blog Award från min kära vän Hannah, tack så himla mycket sötis! <3



Liebster betyder ju faktiskt Käresta på tyska :)

Meningen med Awarden är att man ska få fler besökare genom att man får sin blogg presenterad av andra bloggare.


Det man ska göra när man får awarden är:
1, Tacka den som gett dig Awarden och länka till den personen.
2, Skriva ner de fem bloggare man vill lämna Awarden till, och låta dem veta det genom att lämna en kommentar hos dem.
3, Till sist hoppas man att de utvalda vill lämna Awarden vidare.

Så dessa bloggare vill jag ge denna award till!: ♥

Syster

Kollar inte dessvärre så många "privata" bloggar hehe..

MVH Jessica Johansson Kuronen





sv: okej härligt att höra! jo med mig är allt bra!!

2012-01-22 » 23:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback