22-01-2012

Tja!

Nu ska ni få veta yttligare en sak jag hatar.

Hatar när brudar och killar som "älskar" sina partners samma dag dom blivit tillsammans, även fast dom just träffats, vars i helvete är det riktig kärlek?
Kan förstå dom som känns sina partners i några månader och hållt på under dom månaderna för att sedan bestämma sig att dom är tillsammans.

Men dom som säger det redan samma dag eller bara vecka efter, det är fan inte kärlek.
Kärlek är något man bygger upp, något sådant kommer förhelvete inte samma dag som man blir tillsammans.
Det är ju för fan äckligt och patetiskt hur världen har blivit.

När jag upplevde min första kärlek så sa jag iinte förän 3 månader efteråt att jag älskar honom, då var jag fan ändå 11/12 år och hade mer vett i skallen än ni.
Då hade jag först byggt upp den dära kärleken som betydde något.

Kärlek nu verkar ju absolut inte vara på samma sätt som för några år sedan.
Kommer seriöst tycka synd om mina ungar i framtiden om dom skulle komma så en dag och säga at dom har en pojkvän/flickvän och att dom älskar den personen med hela sitt liv, patetiskt, skulle nog ge dom en bitchslap(ironi!)

Nej men seriöst, vars fan försvann den äkta kärleken?


MVH Jessica Johansson Kuronen





Håller helt med dig! :)



Du har en award på min blogg! :D

2012-01-22 » 17:15:59

fin blogg!

allt bra idag? :)

2012-01-22 » 17:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback