23-01-2012

Tja!

Såklart somnade jag sent igår och såklart försov jag mig, men missade inte min älskade gymnasiebuss :D
Aja dagen har flygit fram men det känns som att jag varit på vift överallt..

Först hade jag ju lektioner, sen hade jag hål från 11.25 tills 14.00 så jag hade bokat in mig på ett Bodypump pass på Inpuls, fyfan säger jag bara, det var ju hemskt men as kul!
Sen sprang jag och lånade böcker, sprang till skolan, prata lite med min klass, sen sprang jag iväg till Hälsans Hus och blev upphämtad av min idrottslärare som skulle skjutsa mig, johanna och julia till Porsön, vi skulle vara på Stil och träna osv.

Så jag var där och körde yttligare ett gympass, så det blev ingen engelska men skit samma, har det ändå på torsdag och fredag så blir as bra och fortfarande ja, ni måste veta allt i detalj!

Resten av dagen ska jag bara chilla och ta ett LÅNGT bad, fryser som ett as och kommer vara död imorgon så är lika :' D Puss puss!



MVH Jessica Johansson Kuronen







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback