27-01-2012

Hej!

Seriöst, jag sov typ hur mycket som helst igår, jävlar haha..
Klev ju upp vid 11, gick ut med hunden, så satt jag uppe tills 4, tog ett bad, gick och la mig, vaknade kl 12, var vaken 2 timmar, gick och la mig igen, samanlagt sov jag 18 timmar haha xD dör lite..

Aja har bestämt mig för att göra dreads i helgen typ, så har börjat göra så mitt hår är strävt, måste kika på lite videos hur man gör dreads sen jävlar kör jag ;)
Kommer vara så äckligt nice, dock så vill jag verkligen ha dreads på studenten? Känner mig lite kluven inför det men det går alltid att borsta ut dom! ;)

Nu ska jag strax gå ut med vovven sen ska jag hoppa in i ett bad och chilla lite, läsa någon nice bok osv :)

Puss!!



MVH Jessica Johansson Kuronen





Du måste dra upp en bild DIREKT när du är klar! Måste seee :D

2012-01-27 » 18:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback