28-01-2012

Tja!

Asså gah, jag måste nog dessvärre göra mina dreads på salong, hur jag än gör med mitt hår (uttorkning) så blir det inte uttorkat och strävt -.-
Det måste vara det för att jag ska kunna få till skiten men nae..

Sååå på salong kostar det allt melllan 2500-5000 spänn, love me life? nej.
Ska pröva torka ut det ännu mer, möjligtvis med såpa och sedan pröva dreddaaa, ska fan ha det om det så är det sista jag gör bitches..

Sticks and stones may break my bones, but words will never hurt me.

MVH Jessica Johansson Kuronen





Hur gör du när du ska göra dreads? En video jag såg på youtube med en snubbe dom sa inget om torrt hår, dom bara tupera&tupera &tupera osvosv massa med en stålkam, har du testat? =)

2012-01-28 » 16:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback