08-07-2012

Hellu!
 
 
Hahhahaaha det där är så jag, jag gjorde alltid sådär mot mitt ex när han hade flyttat, om det regnade eller snöade så sa jag att jag hellre stannade hemma xD
 
Nåväl, nog om mitt elaka före detta liv.
Mamma och jag sitter och planerar hur mycket pengar jag behöver till LK, det går inge bra förövrigt.. Hon ska betala min biljett in, och så börja hon jiddra om att jag ska på krogen, ja Hannah vi ska på krogen tydligen ;) INGA NEJ! ELLER MEN!
Så ja, eh, jag har inget speciellt att säga förutom det där...
 
Så vi hörs kanske senare, kanske blir kidnappad, eller går ut och går med min fina fruga, eller så sätter vi oss i hamnen och pratat skit om våra pojkvänner, woop woop.
 
MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback