16-07-2012

Hej hej!
 
Tänka er, nyss var jag såhär liten
 
 
Och nu är jag mitt i allt världens bad ass chick
 
 
Nämen haha..
Ja vad jag nu ville få fram med det där är att jag sökt lägenheter och ställt mig i bostadskö idag i både Borås och i Eskilstuna. Jag känner mig gammal och är as nojjig för att flytta..
 
Nåväl, började dagen med att åka buss hem från A, såklart råkade jag få med mig hans nycklar så for in till stan och var med min älskade fru, passade då på att posta dom till honom och fixa mina hörlurar. Så gick vi ner till hamnen och jag fick tårta as promised! Sen gick vi och köpte milkshake och chillade i solen, gick runt på stan osv.
 
Där har ni mitt fabolösa liv för idag, för nu säger jag over and out och lägger mig i badkaret och simmar några längder!
 
MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback